inne och ute-listan

 
• Extensions
Känns verkligen som alla bloggare har skaffat detta nu. 
Löshår i allmänhet har blivit mer & mer populärt & trenden har kommit tillbaka.
Jag själv skulle aldrig kunna sätta i extensions. Dåligt för håret & man vill väl ha äkta hår, eller?
 
 • Neon naglar
Neon-färger passar perfekt till sommaren & när du blivit lite brun.
De ser ut som du är brunare också, stort plus !
Denna trenden håller i sig sommar efter sommar, också denna sommaren.
 
• Högmidjade shorts
Högmidjade, slitna shorts är bland de snyggaste du kan ha till sommaren.
Du matchar lätt ihop de med en crop top eller magtröja.
VÄLDIGT inne just nu !
 

 
• Facebook
Är de ens någon som använder facebook fortfarande ?
Känns som de gått över mer till de vuxna & vi ungdomar håller oss på instagram.
Otroligt segt är de också. Ingen orkar ju sitta & vänta på att den ska uppdatera sig.
Nej, en stor diss till facebook !
 
• Härmare
Finns ju tyvärr folk som har helt slut på idéer & är bara ute efter vad andra tycker & tänker.
Bloggare som kopierar andras texter, skriver exakt likadant som en annan bloggare & publicerar samma inlägg.
De känns riktigt ute & blir en väldigt oäkta blogg.
Jag vill läsa inlägg som kommer inifrån just DEN personen !
 
• Victorias Secret bodymist
Var inte detta förra årets populära produkt ?
Dom känns väldigt uttjatade just nu & alla har tusentals hemma.
Men eftersom de är så fruktansvärt söta så låter jag dom stå framme, man måste ju ändå använda upp alla man köpt på sig.
 
• One Direction & Justin Bieber 
Sorry alla directioners & beliebers. Men hör man ens något om ID & Justin Bieber längre?
De var riktigt länge sedan jag lyssnade på någon av deras låtar & jag hörde dom på radion.
Känns som att killarna ska gå vidare med lite nyare låtar..
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Aschmanda:

Haha gott att du listade Reinfeldt och Bieber :D ! :D


sv: länk och fy synas i min vänstermeny i en vecka! :D

#2 - - Anonym:

du borde läsa på lite mer om olika trender som du kallar dem innan du öppnar din mun!!

#3 - - Anonym:

Fast detta har ju du inte skrivit själv utan tagit från en annan blogg för jag har läst exakt samma text fast från 2014!! stor diss

#4 - - Kajsa:

Detta är kopierat

Upp